Sunday, January 23, 2011

Bandar lama Kuala Terengganu















ehsan ARKIB NEGARA MALAYSIA

3 comments:

  1. Aku asal anak kg masjid abidin.dikenal juga kg telaga panchur. rumahku betul2 di atas tapak bank rakyat hari ini. kampungku sebelah masjid ni.masjig ni penuh dgn 1001 kenangan bagiku dan hampir semua tpt di bandar kt adalah tpt bermain aku masa kecil dulu.2 aku selalu angan2 kl diberikan peluang bagiku oleh Allah, aku nak kembali semula ke trg tahun 70an 80an dulu2. seronok betul masa tu.......rosli

    ReplyDelete
  2. gambar ni kl tak silap diambil dkt simpang 4 jln bandar. blkgnya bangunan parking pasar besar. d sblh kiri tu kedai gambat redi ttpt keluarga aku ambil gambar kenangan. d seblh kanan pula kedai tok ki aku kedai emas hj w endut. aku keja situ pd thn 86.

    ReplyDelete